جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه مهر 90

انگشتانت را ...

 به من قرض بده

برای شمردن لحظه های نبودنت

کم آورده ام!...


* * * * * * * * * * * *


قبول که ما ، دو خط موازی

هیچگاه به همدیگر نمی رسیم

فقط

کمی فاصله را کمتر کن

می خواهم بهتر ببینمت .


* * * * * * * * * * * *

 

به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز..


* * * * * * * * * * * *


میشنوی؟

بعد از اینکه تو دلم را صدا زدی

لحظه به لحظه دارد پاسخت را میدهد


* * * * * * * * * * * *


دلم گم کرده راهش را

 و چشمانم نگاهش را

شبیه آسمانی که

 شبی گم کرده ماهش را

 

* * * * * * * * * * * *

 

خیال شعبده بازی دارم  تو رفته ای و پیش منی هنوز..!

 

* * * * * * * * * * * *


هر چقدر می خواهی به من پیله کن دوست دارم پروانه گی را...


* * * * * * * * * * * *

 

اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت

به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا


* * * * * * * * * * * *


ا فراغت تو شکستی دل من، می ترسم!

خرده های دل من در کف پایت برود




مطالب برتر :

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد