جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس پیامک جدید شهریور 89

اس ام اس پیامک جدید

عشق یعنی دوست داشتن بیش از حد دو انسان، هرگز از عشق خود زندان نسازید، عشق رابطه ی دو قلب و دو روح و دو جسم است، اگر فقط تو عاشقی و معشوقه ی تو بی عشق هست، بیخود اصرار نکن که آن عشق نیست، اجبارهست. از عشق زندان نسازید

 

* * * * * * * * * * * *


خنده را معنی ز سر مستی نکن ، آنکه می خندد غمش بی انتهاست

 

* * * * * * * * * * * *


سکوت گویای میلیون ها کلمه ست....
اما میلیون ها کلمه گویای ثانیه ای از سکوت نیست...

 

* * * * * * * * * * * *


عادتم داده خیال تو که تنها نشوم یاد من هم نکنی باز به یادت باشم.

 

* * * * * * * * * * * *


آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم
؟ آنچه دوست داریم نداریم
و آنچه داریم دوست نداریم ؟ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم .

 

* * * * * * * * * * * *


اگر صمیمی و مهربان باشی، تو را به انگیزه های دیگر متهم می کنند، تو اما صمیمی و مهربان بمان.

 

* * * * * * * * * * * *


اگر نمیتوانی به کسی امید بدهی ؟ نا امیدش نکن

 

* * * * * * * * * * * *


شاه قلبم بی تو کیشه
زندگی بی تو نمیشه
به خدا قسم عزیزم
تو رو دوس دارم همیشه

 

* * * * * * * * * * * *


مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست

 

* * * * * * * * * * * *


ایمان داشته باش که کوچک ترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود...

 

* * * * * * * * * * * *


قصه ی زندگی مثل قصه ی یخ فروشی هست که به او گفتند تمام یخ ها رو فروختی؟ گفت نخریدند تمام شد!

 

* * * * * * * * * * * *

 
خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی
خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه

اگر یک ایرانی سرمربی تیم ملی اسپانیا بود ؟!

تیم ملی اسپانیا مقابل سوئیس باخت، قطعاً دل بوسکه که سبیل هایش خیلی باحال است دلایلی برای این شکست دارد ولی اگر یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم اسپانیا بود بعد از شکست چه می گفت:

* امیر قلعه نوئی: پازل تاکتیکی ما خوب بود، در نیمه دوم روی ساختار دفاعی کار کردم و کل یوم تیم را ۳۶۰ درجه تغییر دادم بینی بین اللهی آنالیزرامون بازی اونا رو قبلاً آنالیزور کرده بودن، ولی اونا رو یه حمله نصفه نیمه گل زدن، فوتبال همینه دیگه! البته یه دستایی تو کار بود که ما شکست بخوریم ولی من همه رو واگذار می کنم به اون بالایی که جای حق نشسته!

* علی دائی: خیلی ببخشید…عذر می خوام شما به این می گید فوتبال؟! نه عزیزم… ببخشید …خیلی عذر می خوام، ما نباختیم، سوئیس بُرد، به کسی هم ربطی نداره!

* فیروز کریمی: من امروز کت شانسم رو نپوشیدم، مربی سوئیس هم اسمش هیتسفیلده، میتسفیلده، این اصالتاً بچه محل ماست، با هم تیله بازی می کردیم تو بچگی، قبل از بازی گفت فیروز روت رو کم می کنم، بهش گفتم برو جلو بوق بزن! ولی به جاش دنده عقب اومد از رو ما رد شد باختیم، به نظرم باید فیفا ایشون رو بفرسته کلاس راهنمایی رانندگی! من حیث المجموع ما باختیم!

* غلامحسین پیروانی: بضاعت تیم ما در همین حده، بودجه نداریم، امکانات نداریم، مهرزاد معدنچی نداریم، تیم جوونه، من خواستم علیزاده رو بکنم تو، دیدم اصلاً تو لیست ۱۸ نفره نیست! اما خدا وکیلی سوئیس هم خوب بازی کرد، ما هم می تونستیم ببریم، اونا هم می تونستن ببرن که بُردن، مبارکشون باشه! شاعر در این مورد می گوید:

سعدیا مرد نفوذ دار نمیرد هرگز مُرده آن است که حرفش به ریالی نخرند!

* افشین قطبی: ما محشر بودیم، با قلب شیر اومدیم تو زمین، چهار دقیقه بین المللی بازی کردیم. وقتی تورس از داگ هوس اومد بیرون من فکر می کردم می تونه نتیجه رو چینج کنه ولی نشد، من داشتم کریزی می شدم، شما چی بهش می گین؟ اوه! بله! دیوونه دیوونه! دیوونه شو، دیوونه!!

* اکبر میثاقیان: چیزی نمی گفت، به جایش با بطری آب معدنی کاسیاس و پیکه را توی زمین دنبال می کرد که کتکشان بزند و شوک وارد کند برای بازی های بعد!

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا




دلتنگ تو امروز شدم تا فردا
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا
امروز دلم مانده و یک دنیا حرف
یک هیچ به نفع دل تو ، تا فردا

 

* * * * * * * * * * * *


آرزو های من داشته های یکی دیگه ست
و داشته های من آرزوهای یکی دیگه

 

* * * * * * * * * * * *


مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است،
من که به معجزه عشق ایمان دارم
می کشم آخرین دانه کبریتم را در باد... هرچه بادا باد...

 

* * * * * * * * * * * *


من پذیرفتم که عشق افسانه است ...این دل دردآشنا دیوانه است....میروم شاید فراموشت کنم .... با فراموشی هم آغوشت کنم .... میروم از رفتن من شاد باش ....از عذاب دیدنم آزاد باش ... گرچه تو تنهاتر از ما میروی .... آرزو دارم ولی عاشق شوی ... آرزو دارم بفهمی درد را ... تلخی برخوردهای سرد را.....

 

* * * * * * * * * * * *


یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
عطر و برگ و گل و خار
همه همسایه ی دیوار به دیوار هم اند

 

* * * * * * * * * * * *


خوش به حالت اشکای تو به جای شور بودن شیرینه
آخه چشات عسلیه اشکاتو شیرین میکنه

 

* * * * * * * * * * * *


 هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش !  

 

* * * * * * * * * * * *


برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده
کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت.

 

* * * * * * * * * * * *


دنیا را بد ساختند کسی را که دوست داری دوستت ندارد
کسی که تو را دوست دارد تو دوستش نداری
اما کسی که تو دوستش داری و او هم دوستت دارد
به رسم و آیین زندگانی به هم نمی رسند
و این رنج است...زندگی یعنی این
(دکتر شریعتی)

 

* * * * * * * * * * * *


 تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است ، پخش زنده ی نگاه توست
!

جک جوک و اس ام اس خنده دار

جک جوک و اس ام اس خنده دار




پاشو آب بخور تشنته
(ستاد دخالت در همه امور)

 

* * * * * * * * * * * *


از رئیس بانک ملی به مشترکان: (ساعت 2 نصفه شب)
بانک ملی ایران ،‌ شما را به ادامه خوابتان دعوت می‌نماید. هر جا سخن از....

 

* * * * * * * * * * * *


مبانی کامپیوتر: آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند!


به
یارو میگن درو ببند بیرون خیلی سرده میگه مثلا درو ببندم بیرون خیلی گرم میشه ؟

 

* * * * * * * * * * * *


تعاروف اصفهانی: اگر شام نخوردی مرغ هست بگم تخم بکنه

 

* * * * * * * * * * * *


آخرین خبــــر علمی :
.
محققان ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند

 

* * * * * * * * * * * *


یکی داشته غضنفر رو میزده و هی داد میزده می کشمت اکبر می کشمت اکبر. یکی میاد میگه چرا میزنیش؟
غضنفر که داشته کتک میخورده میگه: ولش کن بابا بذار بزنه من که اکبر نیستم

 

* * * * * * * * * * * *


من انسان موفقی هستم
دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟
اینه !
۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵
به کسی نگیا !!

 

* * * * * * * * * * * *


غضنفر چیست !؟
موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند

 

* * * * * * * * * * * *

فرمانده به غضنفر میگه: این چیه دستته؟ میگه: ناموسمه قربان. فرمانده میگه: نه احمق! این تفنگته. به کسی ندیش ها !!!

 

اس ام اس عاشقانه زیبا Nice-SMS Love

اس ام اس عاشقانه زیبا Nice-SMS Love


فرق عزیز و دلتنگ :

دلتنگ کسی که پیام میده عزیز کسی که پیام میخونه !

.

.

.

جدیدترین اس ام اس مرامی !

زنگ موبایلتیم رفیق ! سایلنت کن خفه شیم !

.

.

.

اگه دیدی ازقلبت دودبلند میشه نترس اون منم که معتادمحبتت شدم !

.

.

.

لبخند تو را، چند صباحیست ندیدم

یکبار دگر خانه ات آباد،  بگو  ” سیب ” . . .

.

.

.

اتل متل هندونه / لبات در قندونه !

آهای عزیز دردونه / دوستت دارم ، مفهومه !؟

.

.

.

میخواستم دسته گلی برایت بفرستم  اما گفتم تا به دستت برسه پژمرده میشه

پس :

(س) را از گل سرخ

(ل) را از گل لاله

(ا) را از گل اطلسی

(م) را از گل مریم

به عنوان دسته گلی به نام (سلام) تقدیمت میکنم . . .

.

.

.

,..,    ,,,
(‘
v’)  <’  )
((   ))  (  /)>
-”–”– “-”–

!!!Injuri NigAm Nakon !az BoOosS KhabariNist

.

.

.

قبله ی حاجات من کعبه ی چشمان توست؛مرحم زخم تنم گرمی دستان توست

.

.

.

هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست  حتی سیلاب فراموشی ها  . . .

.

.

.

به آن لبخندت که چون لبخند گلهاست / به رخسارت که چون مهتاب زیباست

به گلهای بهار عشق و مستی / به قرآنی که آن را میپرستی

قسم ای نازنین تا زنده ام / تو را من دوست دارم میپرستم  . . .

.

.

.

میگن به یاد یکی بخوابی ، خوابشو میبینی ،  میمیرم برات تا همیشه ببینمت . . .

.

.

.

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یاد آور دوستیها و رفاقتها باش

امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد . . .

.

.

قسم به عشق پروانه که وجودش را در راه عشق می سوزاند

و قسم به شمعی که تا سردی عشق می سوزد و ناله اش بر نمی خیزد . . .

.

.

.

دل به عشق خدای یکتا ده  /  قطره را رهی به دریا ده

تا نماند ز عاشقان اثری /  خاک مجنون به آب لیلا ده . . .

.

.

.

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی / ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی . . .

.

.

.

عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد

ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد . . .

.

.

.

استاد کائنات که این کارخانه ساخت

مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت . . .

.

.

.

فارسی : دوست دارم

انگلیسی: i love you

عربی: احبک

ترکی: senis evar youroum

آلمان: ichie bed

بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه !

چگونه یک حدیث اینشتین را شگفت زده کرد ؟!

 «آلبرت اینشتین» فیزیکدان بزرگ معاصر، در آخرین رساله‌ علمی خود با عنوان «دی ارکلارونگ Die Erklarung» (به معنای بیانیه) که در سال 1954 در آمریکا و به زبان آلمانی نوشت، اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح داده و آن را کامل‌ترین ومعقول‌ترین دین دانسته است. 

این رساله در حقیقت همان نامه‌نگاری محرمانه اینشتین با مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی است. اینشتین در این رساله «نظریه نسبیت» خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از کتاب‌های شریف نهج البلاغه و بحارالانوار تطبیق داده و نوشته است که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی‌شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده «نسبیت» را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان آن را نفهمیده‌اند.

یکی از این حدیث‌ها حدیثی است که علامه مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم (ص) نقل می‌کند که: «هنگام برخاستن از زمین، لباس یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی می‌خورد و آن ظرف واژگون می‌شود.

اما پس از اینکه پیامبر اکرم(ص) از معراج جسمانی باز می‌گردند مشاهده می‌کنند که پس از گذشت این همه زمان، هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است».

اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه «نسبیت زمان» دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن می‌نویسد. اینشتین همچنین در این رساله «معاد جسمانی» را از راه فیزیکی اثبات می‌کند. او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول معروف «نسبیت ماده و انرژی» می‌داند: E = M.C2 >> M = E /C2

یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره می‌تواند عینا به تبدیل به ماده و زنده شود.

اینشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ «بروجردی بزرگ» یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ «حسابی عزیز» یاد کرده است.

اصل نسخه این رساله اکنون به لحاظ مسایل امنیتی به صندوق امانات سری لندن (بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی) سپرده شده و نگهداری می‌شود.

این رساله را پروفسورابراهیم مهدوی (مقیم لندن) ، با کمک یکی از اعضاء شرکت اتومبیل‌سازی بنز و به بهای 3 میلیون دلار از یک عتیقه‌فروش یهودی خریداری کرد.

دستخط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خط‌ شناسی رایانه‌ای چک شده و تأیید گشته است. 

 

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید




دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت

ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن / اندازه ی من، کسی تو را دوست نداشت . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

بنام تویی که همه دل از توست، همه دل با توست . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده

با زدن چند SMS این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید !

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی که بن بست غربت ، سایه سار قفسم بود

زیر رگبار مصیبت ، بی کسی تنها کسم بود

 

* * * * * * * * * * * *

 

در فراغت این دل من پیر شد ، بله ای گو این دلم تبخیر شد

بر سرم دستی کشید آرام گفت ، باز طفلک قرصهایش دیرشد .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد

چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

آخرای دوست نخواهی پرسید

که دل ازدوریت چه کشید

دل پر درد یه عاشق مشکن

که خدا برتو نخواهد بخشید

 

* * * * * * * * * * * *

 

بیا تا برایت بگویم تا چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمیکرد

و خاصیت عشق این است

 

* * * * * * * * * * * *

 

نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر غربت

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

اینجا بسوی آسمانهاست

هنوز این دیده امیدوارم

خدایا این صدا را می شناسی؟

من او را دوست دارم ، دوست دارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

هر روز

پس از طلوع هر اشک کارگران معدن برای یافتنت

به جان عقل من می افتند آنها تنها رگه هایی از تو را آنجا یافته اند

غافل از آنکه من ، تو رادر قلب خویش پنهان نموده ام

 

* * * * * * * * * * * *

 

شادمانم

از این که هستم و نیستم

شادمانم

از آن چه که هست و نیست

و شادمانم

از اینکه تو در کنارم هستی و نیستی

کم کم معنای عاشقی را یاد می گیرم

 

* * * * * * * * * * * *

 

جاده ایست در نگاهم از دوست داشتن و زیادیست در سکوتم از عشق ورزیدن

اما نه نگاهم را خواندی و نه سکوتم را

 

* * * * * * * * * * * *

 

برای با تو ماندن چشمانم را خواهم داد

ای که چشمانم را فهمیدی و نگاهم را خواندی

به میهمانی سکوت من بیا

ای حضورت آیت حیات بهار در اعماق جنگل پاییزی

 

* * * * * * * * * * * *

 

از خدا خواهم شبانگه دامن گل را بگیرم

تو برای من بمانی من برای تو بمیرم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

قلب مرا آتش زدی هدیه به تو خاکسترش / این دل وفادار تو بود اما نکردی باورش . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست / که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر / نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .

 

جک جوک اس ام اس خنده دار و سرکاری

جک جوک اس ام اس خنده دار 




اگر میخواهی در زندگی قدم های بزرگ برداری

همیشه شلوار کردی بپوش

 

* * * * * * * * * * * *

 

نوشتم یادگاری در موبایلت
قاب کن آن را بزن توی اتاقت
بیا تا دستمال تو بگردم
مرتب پاک کن با من دماغت

 

* * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی این اس ام اس حذف شد

.
.

.

ظاهرا فرستند قصد سرکار گذاشتن شما را داشته

 

* * * * * * * * * * * *

 

الا ای آنکه اس ام اس نمیدی

پیامک مرا پاسخ نمیدی

الهی شوهر ایدزی بگیری

بفهمی که داری از ایدز میمیری

الهی کوربشی چشمات نبینه

بمیری، گم بشی، حقت همینه

 

* * * * * * * * * * * *

 

جانان به بوسه ای مرا یاد بکن
این بندۀ زن ندیده را شاد بکن
قبل از بوسه برای محکم کاری
درخواست آمبولانس و امداد بکن


 

* * * * * * * * * * * *

 

میدونی فرق حادثه و فاجعه چیه؟
وقتی مادر زن تو دریا غرق بشه این یه حادثه اس
اما وقتی یکی اون رو نجات بده این یه فاجعه اس

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه دختر خوشکل با مامان بزرگش میره کیف بخرن .
دختره یه کیف انتخاب میکنه و میگه : آقا این کیف چنده ؟
فروشنده که دخترباز بود گفت : قیمتش ۵ تا ماچه
دختره میگه : باشه مامان بزرگ بیا حساب کن

 

* * * * * * * * * * * *

 

روزی ز لــــُـپ یـــار ربـــودم بــــوســــی
گفـــت: هــم بـــی ادبــی هم لوســـی
گفتم که گناهم چیست کردم بوسی؟
گفتا : لب و ول کردی و لپ می بوسی؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم دفعه اولش نیست, آخرش هم نخواهد بود
وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باش

 

* * * * * * * * * * * *

 

می دونی بهترین دوست تو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی که اولین اشک تو را ببینه
دومیش را پاک کنه
سومیش را تبدیل به خنده کند

 

* * * * * * * * * * * *

 

بابا جونم می دونی فرق مسلسل با تفنگ چیه؟؟
آره پسرم تفنگ مثل حرف زدن من می مونه
اما مسلسل مثل حرف زدن مامانت اینا است که یه ریز حرف می زنه.

 

* * * * * * * * * * * *

 

تک زنگ چیست؟

با خبر شدن دو گدا از هم!

 

* * * * * * * * * * * *

 

می دونی شکست عشقی یعنی چی؟

یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام است

و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

 

* * * * * * * * * * * *

 

آمازون با تمام درختاش…

آسمون با تمام ستاره هاش…

دنیا با تمام آدمهاش…

بارون با تمام قطراتش

خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه

 

* * * * * * * * * * * *

 

فردا ماه گرفتگی شروع می شه.

اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!

 

* * * * * * * * * * * *

 

گاهی به آسمان نگاه کن…

از توپولف و کاسپین خبری نیست؟

خوب، خدا رو شکر… می تونی به کارات برسی!

 

* * * * * * * * * * * *

 

ازدواج تنها جبهه ایست که می توان شبها با دشمن در یک سنگر خوابید!

 

* * * * * * * * * * * *

 

حیف نون نگاه می کرده به موبایلش و می خندیده. بهش می گن چیه؟

می گه SMS اومده. می گن بگو ما هم بخندیم. می گه نمی دونم کیه هی می فرسته:

Low Battery!

 

* * * * * * * * * * * *

 

گفته ای عشق و صفا کار دله!
جز خوشی، هرچیز دنیا باطله
از دماغت درمی آید آخرش
چون شود فرجام کارت، زلزله!

 

* * * * * * * * * * * *

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر ! من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر ! من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر ! یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر ! من گرفتم تو نگیر !

 

* * * * * * * * * * * *

 

غضنفر میگه :

خدایا حالا که ابر میفرستی بارون نمیاری !

منم وضو میگیرم نماز نمیخونم !

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس رومی خونه

 

* * * * * * * * * * * *

 

سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون

(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)

 

* * * * * * * * * * * *

 

به غضنفر می گن به زنبورهایی که از کندو محافظت می کنن چی می گن؟

غضنفر می گه: خسته نباشید !

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای که چرخ فلک کرده مرا از تو جدا / من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را !

 

 

* * * * * * * * * * * *

 

شعار کنترل جمعیت جدید

فرزند کمتر ، همسر بیشتر!

 

* * * * * * * * * * * *

 

بیست سوالی غضنفر:

- جانداره؟

+ نه!

الهی چرا مُرده؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

قاضی به متهم : خانوم شما چند سالتونه ؟

خانوم میگه : ۲۵ سال

قاضی: خوب بفرمائید که چند ساله که ۲۵ سالتونه !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو !

آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن

منم تو رو خواستم

گفت نمیشه

گفتم چرا ؟

گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم !

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت ، حتما بکشش !

اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره !!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

ببخشید میشه یه بوس برام بفرستید !؟؟

کانون بوس ندیده ها !!!