جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس غمگین و دل شکسته ۸۹

اس ام اس غمگین و دل شکسته 89




اونی که اسم قشنگش عمری مونده روی لبهام /  آرزوم بود که بزاره دست پاکش و تو دستام/ حالا دور از اون میگیره قلب من مثل نفسهام


♥♥♥


تورا گم کرده ام امروز ... وحالا لحظه های من ...گرفتار سکوتی سرد وسنگینند

وچشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند ...نمی دانی چه غمگینند


♥♥♥


یاد بگذشته به دل ماند و دریغ / نیست یاری که مرا یاد کند


دیده ام خیره به ره ماند و نداد / نامه ای تا دل من شاد کند


♥♥♥


یک نفر نیست که غم های مرا بشناسد / دل عاشق دل تنهای مرا بشناسد


حجم خاکستری غربت تنهایی من / یک نفر نیست که دنیای مرابشناسد


♥♥♥


کاش می شد هیچ کس تنها نبود / کاش می شد دیدنت رویا نبود


گفته بودی با تو میمونم ولی / رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

 

اس ام اس عاشقانه فروردین جدید جدید ۸۹

پیامک عاشقانه 89 جدید



یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه / یه دوست با وفا میتونه دنیای من باشه


♥♥♥


برای دیدن تو ، چشم میکنه گدایی / به خدا که این گدایی ، ندهم به پادشاهی . . .


♥♥♥


خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . . .


♥♥♥


آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد


♥♥♥


روزگاری هستی ام را می نواخت ، آفتاب عشق شور انگیز من این زمان خاموش و خالی مانده


است ، سینه ی از آرزو لبریز من...


♥♥♥


ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من

ای کلامت بهترین اثبات عشق ، با تو ماندن آرزوی رویای من


♥♥♥


یک بوسه ز لبهای تو در خواب گرفتم / گویی که گل از چشمه مهتاب گرفتم


در برکه اشکم همه دم نقش تو دیدم / این هدیه خوبیست که از آب گرفتم


هرگز نتوانی که ز من دور بمانی / چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم . . .




اس ام اس سیزده بدر

اس ام اس سیزده بدر



با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!

دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت 300 گره در ثانیه

پیش فروش می شود.

:

:


//////& //////

اینها سبزه 13 بدره! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم !


:

:


تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه بدون تو اصلا صفا نداره

اینم از دروغ سیزده من


:

:


اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !


:

:


با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران منتظر

دعوت میشود ضمن خویشتن داری

از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند !

سازمان حمایت از محیط زیست !


:

:


سلام عزیزم علی/مریم جون سیزده کجا میرین؟

اگه میشه بیا با هم بریم.

اخه پارسال با تو خیلی خوش گذشت

تو که میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا اخر میخونیش !؟


:

:


الهی قربونت برم که انقدر نازی ! مثل سبزه ی عید میمونی

انشالله این سیزده به در بجای سبزه انقدر گره بزننت که دیگه باز نشی

به هر صورت سکه دو رو داره !


:

:


با سلام و عرض تبریک سال نو

باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !

لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !!!


:

:


دلم واسه سیزده بدر میسوزه ! میدونی چرا !؟

آخه بهش میگن نحس ! بیچاره ها خبر ندارن تو دست سیزده بدر رو از پشت بستی...

اس ام اس های فلسفی ۸۹

پیامک های فلسفی 89



عیب کار از جعبه ی تقسیم نیست / سیم سیار دل ما سیم نیست


این خدا این هم هزاران طول موج / سیم سیار دل ما سیم نیست


:

:


میدونین چرا آب همیشه به اونچیزی که میخواد میرسه ؟

۱- دقیقا میدونه چی میخواد...


۲- اگه به به سنگ برسه اول سعی میکنه دورش بزنه، بعد اگه نتونست سوراخش میکنه...

۳- اگه به یه چاله رسید، آروم صبر میکنه تا پرشه بعد رد شه بیاید ما هم در برابر مشکلاتمون مثل آب


باشیم و مثل آب با مشکلات برخورد کنیم...


:

:


با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند.


:

:


آن کس که به فکر فردا نیست به غم فردا گرفتار می شود...


:

:


شاید کسی رو که با تو خندیده فراموش کنی...اماکسی رو که با تو اشک ریخته هرگز...


:

:


جهان چه بزرگ است،وقتی سرشار از شادیهای کوچکیم و چه کوچک وقتی اسیر غمهای بزرگیم


:

:


بر شاخه ها نوشتند هرگز گلی نچینیند ........اما چه سود طوفان خواندن نمیشناسد


:

:


به جای دسته گلی که فردا بر گورم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن و به عوض سیل


اشکی که فردا بر مزارم میریزی امروز با تبسم مختصری شادم کن...


:

:


روی شیشه یک خیاطخانه در هند نوشته بودند:


عیب کار ما را به خودمان بگویید و حسن آنرا به دیگران.