جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جوک جدید اردیبهشت ۹۰

معلم : ۵ حیوان وحشی رو نام ببر؟

دانش آموز : ۳ تا شیر ، ۲تا ببر .


_______________


بچه به باباش میگه چطور هواپیمای به این بزرگی رو میدزدند؟ باباش میگه میزارن بره بالا وقتی کوچیک شد می دزدنش.


_______________


گردوخاک میره تو چش غضنفر میره چلوی آینه تو چشمش فوت میکنه خانمش میگه دیوونه تو فوت نکن بزار اون فوت کنه.


_______________


غضنفر به عنوان چترباز میره تو نیروی هوایی روز رزمایش بهش میگن وقتی رسیدی پایین دکمه سبزو بزن چتر باز میشه اگه باز نشد دکمه قرمزرو بزن حتما چتر باز میشه بعد که رسیدی پایین یه ماشین هست که تورو میبره پادگان. غضنفر میپره دکمه سبزو میزنه چتر باز نمیشه دکمه قرمزو میزنه بازن چتر باز نمیشه با عصبانیت میگه خوبه حالا ماشین هم نیاد!!


_______________


حیف نون تو اتوبوس کبریت می خواسته، به بغل دستیش می گه: اسمت چیه؟

همایون.

به به، شغلت چیه؟

زنبوردار.

به به، کجا می ری؟

اهواز.

عجب جایی! کبریت داری؟

نه.

نه و نکمه! با اون اسمت، مردک پشه باز، تو این گرما سگ می ره اهواز که تو می رى؟


_______________


حیف نون قهرمان شنا می شه، ازش می پرسند: از کجا شروع کردی؟ می گه: از زمین خاکی.


_______________


هواپیمایی با ۱۴۰ مسافر در حال پرواز بود. ناگهان صدایی از بلندگو گفت: من کاپیتان هستم، متاسفانه بال سمت راست هواپیما آتش گرفته و شما می تونید از پنجره ببینید، ولی نگران نباشید… و متاسفانه همین الان بال سمت چپ هم آتش گرفت. همه نگاه کردند دیدند بال سمت چپ هم داره می سوزه.


مدتی بعد خلبان دوباره گفت: سکان هواپیما هم آتش گرفته، شما نمی تونید ببینید ولی ما داریم تلاشمون رو می کنیم. اگر شما به زیر پاتون نگاه کنید حفره هایی رو می بینید…


همه نگاه کردند دیدند کف هواپیما سوراخ سوراخ شده.


خلبان ادامه داد: و از داخل این حفره ها قایق نجاتی رو داخل اقیانوس می تونید ببینید. من از داخل این قایق دارم با شما صحبت می کنم!

بازی شکار حیوانات برای موبایل با فرمت جاوا

در این نوشته بازی سرگرم کننده ی Deer Hunter 4 را برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم که می توانید با نصب بر روی گوشی خود به آفریقای جنوبی ، کامرون و تانزانیا رفته و حیواناتی نظیر فیل ، بوفالو و گوزن شکار کنید و حس شکار حیوانات واقعی خود را تا حدودی ارضا کنید . این بازی که از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است تحت پلتفرم جاوا طراحی شده و قابلیت استفاده بر روی گوشی هایی نظیر 5800 ، X6 و N97 را داراست . هم اکنون این بازی جاوا  آماده دریافت می باشد.



بازی زیبای فوتبال 2011 برای موبایل با فرمت جاوا - soccer 2011

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

بازی فوتبال بسیار زیبای  Pro Evolution Soccer 2011   نسخه موبایل این بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص تلفن های همراه میباشد. بازی از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است. این بازی برای اندازه صفحه نمایش های ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب است که میتوانید برای دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آهنگ موبایل / صدای اس ام اس موبایل / رینگتون موبایل / زنگخور

برای دانلود رو نوشته ی مورد نظر کلیک کنید .....

Mobile Ringtone Serie 2 - Ringtone 1



برچسب ها : آهنگ موبایل ،رینگتون موبایل ،زنگ خور موبایل ،زنگ اس ام اس ،زنگ هشدار موبایل ،جدیدترین رینگتون ها ،رینگتون جدید موبایل ،زنگ موبایل ،SMStone ،Mobile Ringtone ،New Ringtone ،زنگ خور گوشی ،بهترین رینگتون ها ،رینگتون 89 ،گلچین رینگتون موبایل ،زنگ خور موبایل 2010 ،رینگتون شاخ موبایل ،زنگ و رینگتون موبایل غمگین ،زنگ و رینگتون موبایل غمگین شاد ،رینگتون موبایل 89 ،زنگ خور جدید موبایل ،آهنگ جدید موبایل ،زنگ موبایل آرامش بخش ،زنگ خور شاخ موبایل ،زنگ خور و آهنگ تک برای موبایل ،زنگخور و رینگتون تاپ برای موبایل ،zangkhor mobile ،zange goshi ،ahange goshi o mobile ،zangkhore jadide mobile ،


سخنان فلسفی و آموزنده 90

سه چیز در زندگی پایدار نیستند :

رویاها

موفقیت ها
 
شانس


سه چیز در زندگی قابل برگشت نیستند :

زمان
 
گفتار

موقعیت


سه چیز در زندگی انسان را خراب می کنند  :

الکل
 
غرور

عصبانیت

سه چیز انسانها را می سازند : 
 
کار سخت

صمیمیت
 
تعهد


سه چیز در زندگی بسیار ارزشمند هستند  :
 
عشق

اعتماد به نفس

دوستان


سه چیز در زندگی که هرگز نباید از بین بروند :

آرامش

امید

صداقت


خوشبختی زندگی ما بر سه اصل است :

تجربه از دیروز

استفاده از امروز

امید به فردا


تباهی زندگی ما نیز بر سه اصل است :

حسرت دیروز

اتلاف امروز

ترس از فردا

اس ام اس رفته باز می گردد غم مخور !!!

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!
حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.
حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.



چیزهایی درباره ی موبایل که باید بدانید !!!

4 مورد که شما در مورد موبایل نشنیده اید.

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.

4 مورد که شما در مورد موبایل نشنیده اید.

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.

اول  وضعیت فوق العاده

شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.

حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید با شماره 112 تماس حاصل نمایید.


دوم  آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟
آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد.. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید.
 

سوم   چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:

*#06#

 یک کد دیجیتالی  روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید.. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.ش

گرفتن تماس ضروری با باتری خالی در گوشی های سونی اریکسون

در گوشی های سونی اریکسون قابلیت بسیار جالبی نهفته است که ما را بیشتر به یاد بنزین ذخیره شده در باک ماشین های پیشرفته می اندازد! حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. این موارد راه چاری ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بدین منظور:
پس از خاموش شدن گوشی و پس از آن که اطمینان پیدا کردید گوشی خالی از شارژ باتری دیگر به روش معمول روشن نخواهد شد ، کافی است:
 کلید
پاور گوشی را به مدت 15 ثانیه نگه دارید.
پس از 15 ثانیه خواهید دید که گوشی شما روشن خواهد شد!
حالا میتوانید دکمه را رها کنید.
اکنون گوشی شما روشن شده است و میتوانید یک تا دو تماس کوچک اورژانسی با گوشی خود بگیرید.

این موضوع از ابتکارات شرکت سونی اریکسون است که در مواقع ضروری به کمک استفاده کنندگان این گوشی ها میاید.