جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

ارتباط بین ۲ موبایل با TerraMobilisScreen

این نرم افزار به شما امکان میدهد تا دو تلفن را از طریق بلوتوث وصل کنید ، با دوربین یک تلفن عکس بگیرد و آن عکس ها را روی تلفن دیگر مشاهده کنید . سطح زوم، کیفیت تصویر،وضوح تصویر و حالت شب را می توان از راه دور تنظیم کرد. شما می توانید حالت متوالی، وقفه زمانی و تکی را انتخاب کنید.

 



حجم : 46 KB
  دانلود با لینک مستقیم

دانلود جدیدترین ورژن نیمباز با لینک مستقیم NimBUZz

دانلود نرم افزار چت با فرمت جاوا nimbuzz

این روزها با وجود امکان دسترسی به اینترنت برای اکثر گوشیهای موبایل کمتر کسی هست که چشیدن لذت همیشه در دسترس بودن را خواهان نباشد.نرم افزار معروف و بسیار کاربردی  نیمباز از جمله نرم افزارهایی است که گوشی موبایل شما را به یک ابزار همیشه آنلاین با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تبدیل خواهد کرد.نسخه جدید این نرم افزار با وجود پشتیبانی از اکثر سرویسهای چت معروف مانند Yahoo و Gmail و MSN و حتی Skype و Facebook و … تمامی امکانات را یکجا برای شما فراهم خواهد کرد.این نرم افزار قابل اجرا برای تمامی گوشیهای موبایل میباشد.

 



دانلود

اس ام اس عاشقانه تیر ۹۱

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را ...


* * * * * * * * * * * *


از نفرت تا علاقه یک محبت از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !


* * * * * * * * * * * *

 

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !

 

* * * * * * * * * * * *

 

عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره

وقتی یارشو با کسی می بینه

وقتی بفهمه اون دوستش نداره

وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم / هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

سازگلهای دلم آهنگ توست  / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اماجان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست . . .؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا  /  دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود  /  چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده

تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ،  با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید / دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم / تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

در دوستیِ ما،

پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو همان مهربانی هستی؟!

یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید ...

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

دلگیر وبی قرارم ،غمگین تر از بهارم ، وقتی تو رو ندارم ، آهای گل انارم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

مینویسم من که از دوریه تو خسته ی خستم

مطمین باش که از دورترین فاصله ام یاد تو هستم

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی دلی برای دلی تنگ می شود،انگار پای عقربه ها لنگ می شود

هرکس به جز عزیز دلت یک غریبه است..وقتی دلی برای دلی تنگ می شود!

 

* * * * * * * * * * * *

 

عصری است غریب و آسمان دلگیر است... افسوس برای دل سپردن دیر است

هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت... عیب از من و عشق بی تقصیر است

 

* * * * * * * * * * * *

 

من دل به کسی جز تو به آسان ندهم / چیـزی که گران خریدم ارزان ندهم

صد جان بدهم در آرزوی دل خویش / وان دل که تو را خواست به صد جان ندهم

 

* * * * * * * * * * * *

 

تب وتابی داره باتو بودن ای حبیب / قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب

در رهت جانی را ستودن ای شکیب / عاشق را معشوق بودن ای رقیب

 

* * * * * * * * * * * *

 

نیازمند لبت،جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

اس ام اس عاشقانه تیر ۹۱

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین / قلب را ساختی ز عشقش سرشارترین
آن که میگفت منم بهر تو غمخوار ترین / چه دل آزار ترین شد ، چه دل آزار ترین

 

* * * * * * * * * * * *

 

دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

 

* * * * * * * * * * * *


غم دریا دلان را با که گوییم / کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست / چگونه دل از این دریا بشوییم . . .

 


* * * * * * * * * * * *

 

هیچکس ویرانی ام را حس نکرد / وسعت تنهایی ام را حس نکرد
در میان خنده های تلخ من / گریه پنهانی ام را حس نکرد
آنکه با آغاز من مانوس بود / لحظه پایانیم را حس نکرد . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

میرم تا در غبار غم فراموشت کنم / سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید / بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید
من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل / بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

هیچگاه ویترینی نداشته ام تا دلم را در آن به نمایش بگذارم

در قامت یک فروشنده دوره گرد عاشق تو شدم
از این روست که تمام خیابان های شهر
عشق مرا میشناسند . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرا بخوان امشب که سودای تو را دارم / در این رهسپار زندگی نیاز مبهمی دارم

 



اس ام اس جدید ۲۰۱۲

الهى فندق بشى سنجاب بشم گازت بگیرم

اگه گریه کنى ماچت کنم لوپتو بگیرم

 

* * * * * * * * * * * *

 

هرچی بادبادک بالاترمیرفت قرقره ازدوریش لا غرترمیشد قرقرتیم بادبادک

 

* * * * * * * * * * * *

 

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم

چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم گرچه میدانم که عمری درغریبی زیستم

روبه روی آینه شب تا سحرغم میخورم تا بفهمم عاقبت درجستوی کیستم؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

آواى باد انگار، آواى خشکسالیست.
دنیابه این بزرگى یک کوزه، سفالیست
بایدکه عشق ورزید، بایدکه مهربان بود. زیرا که زنده ماندن، هرلحظه احتمالیست

 

* * * * * * * * * * * *

 

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست

 

* * * * * * * * * * * *

 

قلب تو با قلب من آکنده است / دوستی من و تو تا ابد پاینده است

نوشتم پیامی با شوق خنده / که باشی با خبر از حال بنده

نوشتم این پیام از دل برایت / جوابش را بده جانم فدایت

 

* * * * * * * * * * * *

 

غروب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته

 

* * * * * * * * * * * *

 

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن

 

* * * * * * * * * * * *

 

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد

سر و دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

 

* * * * * * * * * * * *

 

نمیدونی چه غمه سختیه موندن،موندنو به روی خود درارو بستن

رفتن از یاد همه مثل یه قصه،تو فراموشی به مرگ خود نشستن

 

* * * * * * * * * * * *

 

چنان کاری غمت با دلم کرد ، که موج زلزله با ارگ بم کرد

 

اس ام اس ، پیامک ، مسیج ، اس ام اس جدید،پیامک جدید،مسیج جدید،اس ام اس جدید تیر 91،اس ام اس داغ، پیامک داغ،اس ام اس روز،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس غمگین،اس ام اس دوری،مسیج دلتنگی،اس ام اس لاو،پیامک لاو،آف عاشقانه،جدیدترین اس ام اس های 91، پیامک تیر 91 جدید،مسیج و آف جدید تیر 91،پیامک 91،دنیای پیامک ، دنیای اس ام اس ، دهکده اس ام اس،یه عالمه اس ام اس

اس ام اس برای دل شکستن

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند!

 

* * * * * * * * * * * *

 

گرچه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره اشکی در دیده ی گریان منی

این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی پیدا نمیشه تو رو واسه خودت بخواد / واسه چشم و ابروته هرکی که دنبالت میاد

به خدا دروغ میگه و قتی میگه عاشقانه / به خدا دروغ میگه که جز تو چیزی نمیخواد

به خدا دروغ میگه ، به خدا دورغ میگه

 

* * * * * * * * * * * *

 

به گوشت میرسه روزی ، که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم ، که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت ، نخواستم بچه رفتارم

نخواستم بفهمی تو ، که من طاقت نمیارم

دلم واسه خودم می سوخت ، برای قلب درگیرم

یه روز تو خنده هات گفتی ، تو میمونی و من میرم

سرم رو گرم میکردم ، که از یادم بره این غم

ولی بازم شبا تا صبح ، تو رو تو خواب میدیدم

 

* * * * * * * * * * * *

 

فقط بخاطر تو بود اگه گذشتم از همه

حالا بهار زندگیم به کام من جهنمه

 


* * * * * * * * * * * *

 

گفتی جدایی عادته زمونه این جوری شده

اخه تو شهر ما عزیز عاشقی اینجوری مده شده

 

* * * * * * * * * * * *

 

گفتی برم یا بمونم فرقی برات نمی کنه

اگه می خوای بری برو کسی صدات نمی کنه

 

* * * * * * * * * * * *

 

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن

 

* * * * * * * * * * * *

 

از تو گلایه ای نیست تو خوبی و بدم من

ببخش که اشتباها باز عاشقت شدم من

تو خط به خط غصه غرورمو شکستم

توممه زندگیمو به پای کی نشستم

 

* * * * * * * * * * * *

 

به چشم من نگاه نکن دوباره گریت میگیره

ساده بگم که عشق من باید تو قلبت بمیره

اس ام اس لاو جدید

سازگلهای دلم آهنگ توست / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اما جان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست؟

اس ام اس جدید

* * * * * * * * * * * *

 

رفیق زینت عشقه / رفیق جاش تو بهشته

رفیق مثل یه رویاست / رفیق عزیز دلهاست

 

* * * * * * * * * * * *

 

گیتار عشق ساز منه ،اسم تو آواز منه

تو دفتر خاطره ها یادت سرآغاز منه

اس ام اس عاشقانه مرداد 91

* * * * * * * * * * * *

 

قصه اینجوری شروع شد من و چشمات و ترانه

تو رو خواستن تا همیشه گریه و اشک شبانه

 

* * * * * * * * * * * *

اس ام اس لاو

لحظه ها مو با حضورت عاشق و ترانه خون کن

با نگاه پاک و معصومت دل سردمو نشون کن

 

* * * * * * * * * * * *


تو مثل اب و نفس باش واسه این عاشق مجنون

رو تن این خاک تشنه تو ببار همیشه بارون

 

* * * * * * * * * * * *

پیامک عاشقانه جدید مرداد 91

واسه داشتن دستات لحظه هام پر از بهونه اس

دیدن صورت ماهت یه خیال عاشقانه اس

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو با اون نگاه گرمت ، توی قلب من نشستی

تو یه احساس قشنگی تو خود آرزو هستی

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو یعنی اوج یه رویا ، بی نیاز از همه اما

من واست غرق نیازم ، لبریز از عشق و تمنا

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی قهر می کنی قلبم می کنه پا در میونی

قهر و آشتیات قشنگه تو که از ما بهترونی

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو نگات عاشقونست ، خیلی خیلی مهربونی

نه سیاهی ، نه سفیدی تو خود رنگین کمونی

 

* * * * * * * * * * * *

 

به شرجی ترین سایه می آرمت

ببین با کدام آیه می آرمت

غزل مهربانتر شده مهربان

به جان خودم دوست می دارمت

 

* * * * * * * * * * * *

 

دل من قد یه دنیا تو رو دوست داره همیشه
پیش من باشی، نباشی، عاشق هیشکی نمی شه


* * * * * * * * * * * *

 

دلم پر می زند,عشق است شاید

به تو سر می زند,عشق است شاید

شکست آخر سکوت خانه ی من

کسی در می زند,عشق است شاید

 

اس ام اس جدید،اس ام اس عاشقانه جدید،فقط اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس 91،اس ام اس عاشقانه جدید 91،اس ام اس عاشقانه و غمگین 91،اس ام اس عاشقانه زیبا،یه عالمه اس ام اس عاشقانه 91،اس ام اس عاشقانه جذاب،خیلی اس ام اس عاشقانه،برترین اس ام اس عاشقانه 91،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه،پیامک عاشقانه،پیامک 91،مسیج و آف عاشقانه جدید 91 ،اس ام اس لاو،پیامک عشقولانه،مسیج عاشقانه جدید،آف عاشقانه جدید،دنیای اس ام اس عاشقانه،یه عالمه اس ام اس عاشقانه

اس ام اس دلشکسته

نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر غربت

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم


* * * * * * * * * * * *


ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم آشنا با

همه پنجره های شهرم چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم



* * * * * * * * * * * *


ای آنکه همیشه بیاد تو می سوزم

یاد من کن که همیشه بیاد تو میسوزم

ای اشک آهسته بریز که غمم زیاد است

ای شمع آهسته بسوز که شبم دراز است

صداقت قلب منو تو دیدی باورت نشد

اشکای غم رو گونه هام چکید و باورش نشد


* * * * * * * * * * * *


نگاهی کرد و دل را در به در کرد / یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

 
شکستی خورد و آمد تا بماند/ ولی من رفته بودم او ضرر کرد



* * * * * * * * * * * *


قدرمو می دونی یه روز

یادم می افتی شب و روز

صدام تو گوشت می پیچه

مثل یه آهه سینه سوز



* * * * * * * * * * * *


دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی!

بروبگذر از این بازار’’ ازاین مستی وطنازی ! اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی


* * * * * * * * * * * *


وفا نکن نه به من نه به دیگری!

دستان وفادارت را به سویم دراز نکن

زیرا سوزش بی وفاییت آزارم می دهد

وفای تو را نمی خواهم !


* * * * * * * * * * * *


عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری

دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری

من سخاوت دیده ام دل را به هر کس می دهم

شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

 
* * * * * * * * * * * *


گاه همه چیز ساده اغاز میشود

گاه همه چیز آرام  آغاز میشود

و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟

راستی چرا ؟


* * * * * * * * * * * *


وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند

از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند

از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی

تکرار من در من مگر از من چه می ماند

 
* * * * * * * * * * * *


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست .

بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش

 
را با جدایی به سرانجام برسانی

 


اس ام اس جدید،پیامک جدید،اس ام اس غمگین جدید،اس ام اس دلشکسته،پیامک دلشکسته جدید،مسیج غمگین،اس دلشکسته ها،اسمس غمگین،اس ام اس ناراحت کننده ها،اس ام اس دلگیر،اس ام اس گریه کردن،sms ghamgin،sms،sms del shekkaste،sms asheghane