جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس برای امام زمان

تفعل زدم نیمه ی شب به قرآن / کتابی که از وحی شیرازه دارد

برای دلم آیه ی صبر آمد / ولی نازنین ،صبر ، اندازه دارد . . .

(اللهم عجل لولیک الفرج)

 

* * * * * * * * * * * *

 

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مردانیم آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست یارش باشیم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

آقا بیا به خاطر یاران ظهور کن / ما را از این هوای سراسیمه دور کن

وقتی برای بدرقه ی عشق میروی /  از کوچه های خلوت ما هم عبور کن . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تکسواری جمعه می آید ز راه / مردم آخر کی ببینم یک نگاه . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

یااباصالح )مهدی(ازپرده برون آی که دلم غرق تمناست

تقصیردلم نیست تماشای توزیباست . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی...

 

* * * * * * * * * * * *

 

دلی دارم که رسوای جهان است / گرفتار بتی ابرو کمان است

نگاهم سوی طاووسی بهشتی است / که نامش مهدی صاحب الزمان است

به امید ظهورش

 

* * * * * * * * * * * *

 

اسیر پنجه ی دردیم بی تو / نگاه نرگسی زردیم بی تو

اگر چشم انتظار تو نبودیم / در این دنیا چه می کردیم بی تو . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای سوی تو عالم نگران ادرکنا / شد دوری تو به ما گران ادرکنا

طغیان ستم گذشت از حد مهدی / ای ریشه کن ستمگران ادرکنا . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

کوچه های شهر ما ویران نمی ماند عزیز / کار و بار عشق بی سامان نمی ماند عزیز

یک نفر فردا زمین را نور باران می کند / «مهدی» ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای طبیب زخمهای بی قرار / ای قرار بی قراریها بیا

کس نمی فهمد زبان زخم را / ای دوای زخم کاریها بیا . . .