جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه خرداد 90

دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکر من / چهره ی تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


اگه عشقت کورم کنه مهم نیست / حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست.


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل سری / یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری.


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


در کلبه کوچکی که شعله ی وجود تو فانوس آن باشد سردی زمستان معنایی ندارد.


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


قوانین علم را به هم زده ای!

نبودنت وزن دارد!

تهی...

اما...

سنگین...!


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


به حرمت خاطرمون،به دوری فاصله مون/به تنگی رابطمون،دوست دارم ای مهربون


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


تازمانی که دلم سوى خداپرنکشد

تازمانی که اجل خط ونشانی نکشد

دارمت دوست به حدى که خدامیداند

راز‎ ‎این قصه فقط  باد صبا‎ ‎میداند


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


Search


Loading


lll


10%


llllllllll


30%


llllllllllllll


50%


llllllllllllllllll


70%


lllllllllllllllllllllllllll


100%


Send


تو تونستی با تمام وجود وارد قلبم بشی!


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


موجی از عشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش شدنی نیستى


************ WwW.Best-sms.blogsky.com *************


بهت نمیگم دلمی چون پر از غمه نمیگم گلی چون عمرش کمه نمیگم چشامی چون واست کمه بهت میگم خودتی چون از تو بهتر، کسی نیست

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد