جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس تصویری فروردین 1390

....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت
     

* * * * * * * * * * * *



 
/\
|
\O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

 

* * * * * * * * * * * *



  _o    _
<>
.\/
چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!

* * * * * * * * * * * *



 ===========
I___ .-""-._  _ I
I___( '...' )___I
I_'=(,,)=(,,)='_I

کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

* * * * * * * * * * * *




. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

* * * * * * * * * * * *



('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!

* * * * * * * * * * * *


 

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

* * * * * * * * * * * *



╗═══════════════╔
..(>''''''''''''<)...(>''''''''<)
...(=* : *=)... .(=' : '=)
=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=
♥....Nini ღ♥ღ Dadashi....♥
╝═══════════════╚

* * * * * * * * * * * *




0                  
 |  = \  __sms__
/
\       \______|
              0       0

Smse no va kohne shoma
ra kharidarim
( smssiiiiiiiiiiiiiye )

* * * * * * * * * * * *




+"""+
TANHA

.+"""+.+"""+.
Toro

.+"""+.+"""+.
+ DUST
"+.
     "+
 .+"""+.+"""+.
+   DARAM   +
 "+.          .+"
        "+"
AZIZAM
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد