جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس لاو 2013

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !
.
.
بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …
.
.
دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند …
.
.
خیلی دوستت دارم ، ده تا !!!
مثل روزهای کودکی مان !
عمیق ، پاک و بسیــار …
.
.
عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی …
.
.
من تمام نمی شوم در عشق تو
ثانیه به ثانیه شروع می شوم !
فرستنده : حمیدرضا
.
.
باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …
.
.
زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …
.
.
به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !
.
.
تو باشی زهر مار هم می چسبد !!!
امسال هم که سال مار است …
.
.
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !
فرستنده : محمد ۰۲۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد