جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جوک 92

تا ۱۰-۱۲سالگی هر روز کلی تمرین فوتبال می کردم به این امید که یه روزی بتونم با سوباسا و تارو یه مثلث طلایی رو تشکیل بدیم ولی بعدش تارو تیمو ترک کرد ، ۲-۳ روز از صب تا شب تو کمدم گریه میکردم بعد حساب کردم دیدم تارو که رفته سوباسا هم همش مصدومه منم تنهایی جرعت روبرو شدن با کاکرو یوگارو ندارم ، یه شوت میزنه عن میشم رو زمین …
به خاطر همین تو اوج از فوتبال خداحافظی کردم رفت وگرنه الآن نقل برنامه ۹۰ بودم !
.
.
یکی از دقدقه های فکریم اینه که وقتی تو حموم آب گرمو وا میکنم کجای حموم پناه یگیرم که آب سرد اولش نپاشه روم !
.
.
آدم اگه اول پله برقی تجریش زن بگیره اون بالا که میرسه بچه اش میره کلاس دوم !
.
.
آیا از خشکی پوست خود رنج میبرید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ والا مردم سرطان دارن میسازن باهاش ! اینم شد درد آخه ؟
فرستنده : پریا
.
.
کیشتَلَ کیشتو دینگَلَ کیشو چیست ؟؟؟
نوعی رقص کلاسیک بسیار دیدنی که افراد بعد از گرفتن یارانه از بانک تا خانه آن را از خود بروز میدهند …
.
.
“خر نشو” چیست ؟
نصیحتی دوستانه جهت امتناع از انجام کاری !
.
.
تو بچگیام یه بار بابا و مامانم دعوا کردن منم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم …
وصیت نامه هم نوشتم تازه ، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد