جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه جدید اذر 91

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود ! الان زمان ، زمان ابراز محبته !
I Love You !

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم / گر نیایی به خدا بی تو میمیرم چه کنم
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم / که به عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم  . . .

 

 

تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم که گمان نکنم خودت هم بدانی
این که داری می خوانیش ، خودِ تویی . . .

 

 

چه فرقی میکند مهره سیاه باشم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند !

 اس ام اس عاشقانه اذر

 

دستانم تشنه دستان توست ، شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم
با تو میمانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم
زیرا میدانم بیش از امروز دوستت خواهم داشت . . .

 


 

دوست داشتن را نه می نویسند نه میگویند ، ثابت می کنند . . .

 اس ام اس جدید عاشقانه

 

مرا دوست داشته باش ، تجربه ام نکن ، برای آموختن ابزار مناسبی نیستم . . . .

 


 

سرکش بودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را / در تاریکی اسیر دامم کردی . . .

 

 

ﺳﻪ ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺤﻮﯾﻠت ﻧﮕﯿﺮﻥ !

( ﻏﻢ ، ﺣﺴﺮﺕ ، ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ! )

 

عشق مثل عبادت کردن می مونه ، بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی . . .

 پیامک عاشقانه اذر 91

 

قهوه چشمان توست
تیره ، تلخ
اما آرامبخش و اعتیاد آور . . .

 

 
 

اگه فروختمت ناراحت نشو !
چون هر کسی از یه راهی نون در میاره ، ما هم از گل فروشی !

 

 


 

 

دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم  . . .

 اس لاو جدید اذر 91

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد