جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس جدید

اگه خیلی کم سراغتومیگیرم منو ببخش.آخه بلیط سرزمین فرشته ها خیلی گرونه...

-------------------------

پیام love مشهدی:
مدنی الان چی حال مداد؟
حال مداد تو اینجه بودی و مو از پشت سر میومدوم و موگفتم پخ ! بعد تو مترسیدی... مو موگفتم نترس... مویوم عشقت

-------------------------

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هر که شود عاشقشان
روز اول که سرشتند به گل پیکرشان
سنگی اندر دلشان بود همان شد دلشان

-------------------------

یکم چشاتو وا کن ! ببین ! من که گم نشدم ! فقط دیگه منو نمیبینی !

-------------------------

تو میدانی که من دوستت دارم ، اینقدر خودت را به کوچه علی چپ نزن ، گم میشوی و این شهر آنقدر شلوغ است که شاید دیگر نتوانم پیدایت کنم

-------------------------

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم

-------------------------

تنها با گلها
گویم غم ها را
چه کسی داند
ز غم هستی چه به دل دارم...

-------------------------

میخواهمت‌
ولی‌
دوری‌
خیلی خیلی دور...
نه دستم به دستانت میرسد
نه چشمانم به نگاهت ...

-------------------------

اگه یه روز همه فراموشت کردن من با توام
اگه همه بهت بد کردن من با توام
ولی اگه همه دوستت داشتن...شرمنده:من با اونام!

-------------------------

دیگر حسابش را ندارم کلمه به کلمه رویا هایم را حفظم
ولی فکر کردن به تو هر بار برایم تازگی دارد از من دوری شاید همین نزدیکی ها فقط ای کاش جواب تنهایم بودی...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد