جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه و غمگین

آشوب...همان حسی است که وقتی خنده بر لب های تو نباشد دارم.....

-------------------------

از کدوم خاطره برگشتی به من؟
که دوباره از تو رویایی شدم؟؟؟

-------------------------

بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و...
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاها ...

-------------------------

یک دقیقه سکوت،به احترام همه آنهایی که درحسرت دیدارتو مردن!

-------------------------

کاش یه نفر بود و میگفت همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد....

-------------------------

ذهنم فلج می شود... وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی...
جانم

-------------------------

دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم ,
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی ‌!

-------------------------

یادت هست مادر؟
اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی؛ تا یک لقمه
بیشتر بخورم یادت هست؟
شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران
میگفتی بخور تا بزرگ بشی
آقا شیره بشی... خانوم طلا بشی
و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته
باشم قورت بدهم حتی
بغض های نترکیده ام....

-------------------------

هه،یکی بهم گفت گشنگی نکشیدی عاشقی از یادت بره،ولی من وقتی عاشق شدم گشنگی هم از یادم رفت!

-------------------------

برگ زردی بودم در سکوت و تنهایی شب
تو شدی خورشیدم،تو مرا سبز کردی
از تو ای عشق واقعا ممنون
واقعا ممنون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد