جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس جدید ۲۰۱۲

الهى فندق بشى سنجاب بشم گازت بگیرم

اگه گریه کنى ماچت کنم لوپتو بگیرم

 

* * * * * * * * * * * *

 

هرچی بادبادک بالاترمیرفت قرقره ازدوریش لا غرترمیشد قرقرتیم بادبادک

 

* * * * * * * * * * * *

 

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم

چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم گرچه میدانم که عمری درغریبی زیستم

روبه روی آینه شب تا سحرغم میخورم تا بفهمم عاقبت درجستوی کیستم؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

آواى باد انگار، آواى خشکسالیست.
دنیابه این بزرگى یک کوزه، سفالیست
بایدکه عشق ورزید، بایدکه مهربان بود. زیرا که زنده ماندن، هرلحظه احتمالیست

 

* * * * * * * * * * * *

 

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست

 

* * * * * * * * * * * *

 

قلب تو با قلب من آکنده است / دوستی من و تو تا ابد پاینده است

نوشتم پیامی با شوق خنده / که باشی با خبر از حال بنده

نوشتم این پیام از دل برایت / جوابش را بده جانم فدایت

 

* * * * * * * * * * * *

 

غروب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته

 

* * * * * * * * * * * *

 

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن

 

* * * * * * * * * * * *

 

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد

سر و دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

 

* * * * * * * * * * * *

 

نمیدونی چه غمه سختیه موندن،موندنو به روی خود درارو بستن

رفتن از یاد همه مثل یه قصه،تو فراموشی به مرگ خود نشستن

 

* * * * * * * * * * * *

 

چنان کاری غمت با دلم کرد ، که موج زلزله با ارگ بم کرد

 

اس ام اس ، پیامک ، مسیج ، اس ام اس جدید،پیامک جدید،مسیج جدید،اس ام اس جدید تیر 91،اس ام اس داغ، پیامک داغ،اس ام اس روز،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس غمگین،اس ام اس دوری،مسیج دلتنگی،اس ام اس لاو،پیامک لاو،آف عاشقانه،جدیدترین اس ام اس های 91، پیامک تیر 91 جدید،مسیج و آف جدید تیر 91،پیامک 91،دنیای پیامک ، دنیای اس ام اس ، دهکده اس ام اس،یه عالمه اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد