جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس برای دل شکستن

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند!

 

* * * * * * * * * * * *

 

گرچه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره اشکی در دیده ی گریان منی

این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی پیدا نمیشه تو رو واسه خودت بخواد / واسه چشم و ابروته هرکی که دنبالت میاد

به خدا دروغ میگه و قتی میگه عاشقانه / به خدا دروغ میگه که جز تو چیزی نمیخواد

به خدا دروغ میگه ، به خدا دورغ میگه

 

* * * * * * * * * * * *

 

به گوشت میرسه روزی ، که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم ، که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت ، نخواستم بچه رفتارم

نخواستم بفهمی تو ، که من طاقت نمیارم

دلم واسه خودم می سوخت ، برای قلب درگیرم

یه روز تو خنده هات گفتی ، تو میمونی و من میرم

سرم رو گرم میکردم ، که از یادم بره این غم

ولی بازم شبا تا صبح ، تو رو تو خواب میدیدم

 

* * * * * * * * * * * *

 

فقط بخاطر تو بود اگه گذشتم از همه

حالا بهار زندگیم به کام من جهنمه

 


* * * * * * * * * * * *

 

گفتی جدایی عادته زمونه این جوری شده

اخه تو شهر ما عزیز عاشقی اینجوری مده شده

 

* * * * * * * * * * * *

 

گفتی برم یا بمونم فرقی برات نمی کنه

اگه می خوای بری برو کسی صدات نمی کنه

 

* * * * * * * * * * * *

 

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن

 

* * * * * * * * * * * *

 

از تو گلایه ای نیست تو خوبی و بدم من

ببخش که اشتباها باز عاشقت شدم من

تو خط به خط غصه غرورمو شکستم

توممه زندگیمو به پای کی نشستم

 

* * * * * * * * * * * *

 

به چشم من نگاه نکن دوباره گریت میگیره

ساده بگم که عشق من باید تو قلبت بمیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد