جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

عکس های ترانه علیدوستی


*****بقیه در ادامه ی مطلب ****

عکس های ترانه علیدوستی


عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی

عکس های ترانه علیدوستی
نظرات 2 + ارسال نظر
fofo جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:34 http://fofo.blogsky.com

سلام .. من شما رو لینک کردم شما ام ما رو با نام " سرزمین دانلود " لینک کنید.. موفق باشید

علیرضا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 http://www.jok1.persianblog.ir

با سلام
دوست عزیز من صاحب وبلاگ
www.jok1.persianblog.ir
هستم
با نام تفریحی سرگرمی جوک1
که با شما تبادل لینک کردم متاسفانه به دلیل سهل انگاری و سادگی خودم با شخصی از طریق چت در اینترنت آشنا شدم که برای وبلاگم در پرشین بلاگ قالب طراحی کنه اما بعد از مدتی متوجه شدم که از اعتماد من سواستفاده شده و یوزر و پسورد من رو عوض کرده و هم اینک من هیچ تسلطی بر وبلاگی که مدتها برایش زحمت کشیدم ندارم .متاسفانه تنها کاری که میتونم انجام بدم درخواست حذف لینک وبلاگ من که با نام تفریحی سرگرمی جوک 1 هست از قسمت لینک هاتون یا قسمت پیوندها رو دارم.متاسفانه نامردی دیده بودم ولی نه برای یه وبلاگ بی ارزش اونم برای گذاشتن چند تا تبلیغ برای پول .با امید به اینکه شما سادگی من رو انجام ندهید و این مشکل برایتان پیش نیاید خواهشمندم درخواست حذف لینک من رو از وبتون انجام بدین
با تشکر
مدیر وبلاگی که یوزر و پسوردش رو سرقت کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد