جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس فلسفی جدید / اسمس جدید / اس ام اس آموزنده۹۰

دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تراست. لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید

 

* * * * * * * * * * * *

 

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای آرزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام....

 

* * * * * * * * * * * *

 

یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما او نی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست...

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرد حقیقی طالب دوچیز است : خطر و بازی. از اینروست که او زن را بعنوان خطرناکتیرین بازیچه ها میطلبد

 

* * * * * * * * * * * *

 

از خواص طبیعی آدمی است که عاقلانه و منطقی فکر می کند اما پوچ و بی معنی رفتار می کند

 

* * * * * * * * * * * *

 

هرگز برای خوشبختی امروز و فردا نکن

دیروز هم دیر بود چه رسد به امروز !

 

* * * * * * * * * * * *

 

خطا کردن یک کار انسانی است امّا تکرار آن یک کار حیوانی....

 

* * * * * * * * * * * *

 

معلم نیستم  تاعشق را به تو بیاموزم؟ ماهیان برای شنا کردن نیازی به آموزش ندارند! پرندگان نیز، برای پرواز .... به تنهایی شنا کن به تنهایی بال بگشا عشق کتابی ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد