جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

افزایش تضمینی رنک وبلاگ - تضمینی تضمینی (فقط عمل کن و ببین)

حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره … ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین … این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید .

حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و …
دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید .
راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و …
اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه 1000 بازدیدکننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .
خلاصه می کنم … من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیک میاره ؛ این رو جدی میگم … اصلاً هم سرکاری نیست …
شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید … لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند .
شاید پیش خودتون بگید : بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره … تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !
اشتباه نکنید … بازدیدکننده خارجی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه که سایت فارسیه ، سایت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازدیدکننده به سایت شما مهم نیست … سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره ، محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشه .
اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بک لینک هست … عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستن .
در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک ، پیج رنک سایت هایی از صفر شده 4 !
اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه و حوصله ش رو هم ندارم … کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن …
فقط این رو بدونید که کافیه لینک شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره …
در اینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید .
با کسب 10 زیر مجموعه ، لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون 10 زیر مجموعه هم 10 زیر مجموعه بگیرن ، لینک شما 100 سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت .


البته با کسب همون 10 زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد . با کسب 10 زیر مجموعه لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتون رو قطع کنید و شاهد افزایش ترافیک سایتتون باشید .

اگر با این توضیحات متوجه نشدید اشکالی نداره … مراحل کار رو در اشکال زیر مشاهده کنید :

 

1 – سایت ها زیر مجموعه شما می شوند .

2 – زیر مجموعه های شما به صورت جداگانه زیر مجموعه کسب می کنند .

3 – به همین ترتیب شما زیر مجموعه های تو در تویی خواهید داشت .

4 – اخرین مرحله که بی نهایت زیر مجموعه کسب می کنید .

 

ثبت نام


ثبت نام در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید .
در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید .
روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه … اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید .
در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره … روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید .
بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده(اسم بعد ایملتون ، توضیح سایتتون به انگلیسی(یه چیزی بنویسین دیگه) ، آدرس وبلاگتون و بعد پسورد دلخواهتون ) ، رو وارد کنید و  بعد اون سه تا مربع رو تیک میزنین و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now! کلیک کنید .


 

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .
به ایمیلتون مراجعه کنید … سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن … در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت .
وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه …
پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید .
در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید … User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد … روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .
در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .
با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید .
با کلیک بر روی لینک See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .
با کلیک بر روی لینک Get My URL & Banners می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید . می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید … توضیحات کامل در این صفحه وجود داره .
با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشید .
وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند … سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود . لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکننده گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .


ثبت نام


اگر از لینک بالا ثبت نام کنید شما بصورت اتوماتیک در یک سایت با رنک 3 لینک میشوید اما در صورتی که بطور مستقیم عضو شوید باید کار را از صفر شروع کنید .....

لطفا از لینک بالا ثبت نام کنید و روال کار را بهم نریزید .....

سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید .....

روش 100 درصد تضمینی هست ، حتما ثبت نام کنید ....

بسیاری از سایت های بزرگ ایرانی همین کارو کردن ....

حتما ثبت نام کنید پشیمون نمیشید .....

نظرات 2 + ارسال نظر
fofo دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://fofo.blogsky.com

سلام .. اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم ابتداما رو با نام " جدیدترین کلیپ ها " لینک کن بد بهم خبر بده تا منم تو رو لینک کنم..

سینا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:55 http://flu.orq.ir

12.098765332781104030601658به نام خدا
سلام دوست عزیز
دانلود رایگان کتب و جزوات و فایلهای آموزشی
فایلهای جذاب و مهیج
www.flu.ORQ.ir
www.flu.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد