جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس غمگین 90

در کلاس ادبیات معلم گفت : فعل رفتن را صرف کن !
رفتم ، رفتی ، رفت
ساکت میشوم ، میخندم ولی خنده ام تلخ میشود
استاد داد میزند خوب بعد ادامه بده
من میگویم : رفت ، رفت ، رفت رفت و دلم را شکست
.
.
.
.
تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه
وقتی که شب سیاهه ، وقتی بدون ماهه
تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم
تنها می مونه دستم با این دل شکستم
.
.
.
.
وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی تقدیم کنی
اول مطمئن شو که اون قلبتو نمی شکنه
چون قلب شکسته لوازم یدکی نداره
.
.
.
.

برای هزارمین بار پرسید : تا حالا شده من دل تو را بشکنم ؟
من هم برای هزارمین بار به دروغ گفتم : نه ! هیچوقت تا مبادا دلش بشکند
.
.
.
.
اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن
اگر خداحافظی در راه است سلام نکن
اگر دستی را گرفتی رهایش نکن
دفتری که بسته شد دیگه بازش نکن
قلبی که شکسته شد دیگه نازش نکن
.
.
.
.
یک روز عشقت را دزدیدم
و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد
آن را در قلبم پنهان کردم
غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست
.
.
.
.
دلم همیشه هوای تو را دارد
حتی اگر شکسته باشد
.
.
.
.
تو رو باید می شناختم که هزار تا چهره داشتی
روی احساس و دل من داشتی قیمت می گذاشتی
تو نتونستی بفهمی که وفا خریدنی نیست
چینی شکسته ی دل ، دیگه پیوند شدنی نیست


برچسب ها : اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید ،LOVE SMS ،جدیدترین جملات عاشقانه ،اس ام اس عشقی ،پیامک عاشقانه جدید ،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ،آف عاشقانه ،مسیج عاشقانه ،اسمس عاشقانه ،SMS ،اس ام اس احساسی ،اس ام اس روز ،اس ام اس شاخ عاشقانه ،اس ام اس دسته اول ،اس ام اس توپ عاشقانه ،بهترین اس ام اس ها ،گلچین اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد