جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس 90

خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من ، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت .

 

* * * * * * * * * * * *

 

عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست

 

* * * * * * * * * * * *

 

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر/ کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

 

* * * * * * * * * * * *

 

هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم . برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم….

 

* * * * * * * * * * * *

 

منحنی قلب من مشتق گیسوی توست خط مماس دلم تابع ابروی توست

 

* * * * * * * * * * * *

 

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران می کنم، درغربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم، امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد، آیا توهم در یاد من هستی در این شبهای سرد…؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

* * * * * * * * * * * *

 

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

 

* * * * * * * * * * * *

 

دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را ، مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ، دوست دارمش .


* * * * * * * * * * * *


آینده از آن کسانیست که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد