جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس خنده دار | جوک غضنفر

اس ام اس خنده دار و سرکاری  جدید

زندگی شبیه بازی شطرنجِ. البته تو خیلی بچه ای، برو همون منچتو بازی کن!

 

* * * * * * * * * * * *

 

سلام
.
.
.
.
چیه دنبال من راه افتادی
! خوبه فقط یه سلام کردم.

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه مورچه عاشق دختر همسایه میشه، بعد از یک هفته می‌فهمه که چایی خشک بوده

 

* * * * * * * * * * * *

 

تمساحه میره گدایی،‌ میگه:‌به من بدبختِ مارمولک کمک کنید

 

* * * * * * * * * * * *

 

خیلی دوست دارم همیشه باهات باشم ،ولی باغ وحش که جای من نیست!!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

موبایل مشکی من از غم نیست

پیامکهای ارسالی من کم نیست

من واسه خودم یه قانونی دارم

هر کی پیامکهای منو جواب نده آدم نیست

 

* * * * * * * * * * * *

 

سبز ترین سبزه ها تقدیم تو باد

.

.

.

سازمان پخش علوفه ی دامی

 

* * * * * * * * * * * *

 

الآن توی اخبار شنیدم یه میمون توی تصادف کشته شده. خیلی نگرانتم. یه اس ام اس بفرست تا بدونم سالمی

 

* * * * * * * * * * * *

 

می دونی شباهت تو با گل چیه؟

هر دو تون عشق هستید با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس

 

* * * * * * * * * * * *

 

می گن شرک (shrek) اومده ایران داره دنبال خرش می گرده. چقدر می دی آدرستو بهش ندم؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه روز... هه هه

یه روز... هه هه هه

یه روز  غضنفر... هه هه هه

ببخشید الان خنده ام می گیره بعدا برات تعریف می کنم!

 

* * * * * * * * * * * *

به خدا حیفه توی این مملکت بمونی، کسی قدر تو رو نمی‌دونه، اگه بری هند اونجا تو رو می‌پرستن!( منظور گاو)

 

* * * * * * * * * * * *

 

کجایی؟ نشستی اون بالا با تنهایی خودت حال می کنی، ما رو تحویل نمی گیری. الهی قربونت برم بی زحمت دو تا نارگیل بنداز پایین

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه روز یه فرشته سراغم اومد و ازم خواست که از بین گل و گلدون، یکی رو انتخاب کنم، من هم گلدون رو انتخاب کردم تا تو رو توش بزارم، آخه کودی بهتر از تو پیدا نمی شه

 

* * * * * * * * * * * *

 

دخترها هر چقدر هم که با هم فرق داشته باشن تو یه چیزی مشترکن....اونم اینه که همشون میگن که با بقیه فرق دارن


* * * * * * * * * * * *

 

از خدا می خوام موانع رو از سر راهت برداره... آخه خر نمی تونه مثله اسب از روی موانع بپره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد