جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس دلتنگی | اسمس غمگین90

دلتنگی آخر دوست داشتن است

به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دوستت دارم.

 

* * * * * * * * * * * *

 

دلتنگی آخر دوست داشتن است

به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دوستت دارم.

 

* * * * * * * * * * * *

 

عشق رو برات کشیدم میون موج دریا

رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا

 

* * * * * * * * * * * *

 

ناپلئون میگه :

حرفی بزن که بتونی بنویسیش ...

چیزی بنویس که بتونی امضاش کنی ...

و چیزی امضا کن که بتونی پاش وایسی ...

پس ....

دوستت دارم ...

امضاء ....

 

* * * * * * * * * * * *

 

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه

می نویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه...

 

* * * * * * * * * * * *

 

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟
از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . ..

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای عشق مرا به شطّ خون خواهی بُرد / چون قیس به وادی جنون خواهی بُرد

فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی بُرد

 

* * * * * * * * * * * *

 

من مانده ام و شعر سرودن بی تو / از خواب غزل پلک گشودن بی تو

 

* * * * * * * * * * * *

 

دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگر عاشقی رسواگری باشد ، خواهم که در عالم رسواترین رسوا شوم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم / هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم؟ گفت: بی تو فردایی ندارم.

 

* * * * * * * * * * * *

 

اتل متل لالایی ، گلم چه بی وفایی ، عزیز دل من کجایی ، دوست دارم خدایی

 

* * * * * * * * * * * *

 

بگیر این گل از من یاد بودی که تنها لایق این گل تو بودی فراوان آمدند این گل بگیرند ندادم چون عزیز من تو بود !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد