جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه برای دوست

سازگلهای دلم آهنگ توست / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اما جان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست؟

اس ام اس جدید

* * * * * * * * * * * *

 

رفیق زینت عشقه / رفیق جاش تو بهشته

رفیق مثل یه رویاست / رفیق عزیز دلهاست

 

* * * * * * * * * * * *

 

گیتار عشق ساز منه ،اسم تو آواز منه

تو دفتر خاطره ها یادت سرآغاز منه

اس ام اس عاشقانه مرداد 89

* * * * * * * * * * * *

 

قصه اینجوری شروع شد من و چشمات و ترانه

تو رو خواستن تا همیشه گریه و اشک شبانه

 

* * * * * * * * * * * *

اس ام اس لاو

لحظه ها مو با حضورت عاشق و ترانه خون کن

با نگاه پاک و معصومت دل سردمو نشون کن

 

* * * * * * * * * * * *


تو مثل اب و نفس باش واسه این عاشق مجنون

رو تن این خاک تشنه تو ببار همیشه بارون

 

* * * * * * * * * * * *

پیامک عاشقانه جدید مرداد 89

واسه داشتن دستات لحظه هام پر از بهونه اس

دیدن صورت ماهت یه خیال عاشقانه اس

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو با اون نگاه گرمت ، توی قلب من نشستی

تو یه احساس قشنگی تو خود آرزو هستی

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو یعنی اوج یه رویا ، بی نیاز از همه اما

من واست غرق نیازم ، لبریز از عشق و تمنا

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی قهر می کنی قلبم می کنه پا در میونی

قهر و آشتیات قشنگه تو که از ما بهترونی

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو نگات عاشقونست ، خیلی خیلی مهربونی

نه سیاهی ، نه سفیدی تو خود رنگین کمونی

 

* * * * * * * * * * * *

 

به شرجی ترین سایه می آرمت

ببین با کدام آیه می آرمت

غزل مهربانتر شده مهربان

به جان خودم دوست می دارمت

 

* * * * * * * * * * * *

 

دل من قد یه دنیا تو رو دوست داره همیشه
پیش من باشی، نباشی، عاشق هیشکی نمی شه


* * * * * * * * * * * *

 

دلم پر می زند,عشق است شاید

به تو سر می زند,عشق است شاید

شکست آخر سکوت خانه ی من

کسی در می زند,عشق است شاید


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد