جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس جدید 2011

آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ، خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ، عقب قلبهای شکسته .

 

* * * * * * * * * * * *

هیچکس تلخیه ی لبخند مرا درک نکرد ، گریه های دل من پنهان است .

 

* * * * * * * * * * * *



نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت ، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی .

 

* * * * * * * * * * * *



در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی ، یا رب ای کاش نیفتد کار کسی به کسی .

 

* * * * * * * * * * * *



بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم .

 

* * * * * * * * * * * *


بعد از رفتن تو ، آسمان چه معصومانه می بارد ، ستاره ها روشنایی را از دست دادند ، ابرها در هم تپیده شدند و خورشید دیگر طلوع نکرد .

 

* * * * * * * * * * * *


خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست ، اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست ، اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست .

* * * * * * * * * * * *


عزیزم هرگاه به جایی رسیدی فراموش نکن که از کجا آغاز کردی .

 

* * * * * * * * * * * *


من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم .

* * * * * * * * * * * *


وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی ! به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد