جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس سرکاری و ضدحال مرداد ۸۹

اس ام اس سرکاری و ضدحال مرداد 

 

 

دلم می خواد بخورمت... نه اینکه فکر کنی عاشقتم... نه اینکه فکر کنی دوست دارم... نه!... فقط واسه اینکه یه گهی خورده باشم!!!


* * * * * * * * * * * *


اگه ده تا گل گرفتی دستت و رفتی جلوی اینه 11 تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن این نشون میده هم کوری هم خنگی و هم دچار توهم شدی


* * * * * * * * * * * *


8 چیز از 8 چیز هیچ وقت سیر نمی شه:
1. چشم از نگاه
2. زمین از باران
3. گدا از پول
4. عالم از علم
5. دریا از آب
6. آتش از هیزم
7. حریص از مال
8. تو از من!


* * * * * * * * * * * *


شاعر می گه:
...
...
...
خیلی برات مهمه؟ اگه سر درست هم همین قدر سمج بودی، الان دکتر مهندس شده بودی.


* * * * * * * * * * * *


این اس ام اس را تنها افراد خوشتیپ و خوشگل می تونن بخونن:
...
"•€¥
j€£¤"
...
چیه؟ نکنه توقع داری بتونی بخونیش؟


* * * * * * * * * * * *


گلم!
نازم!
عسلم!
جیگرم!
شیرینم!
خوشگلم!
با نمکم!
تازه باحال هم هستم.


* * * * * * * * * * * *


اگه یه روز بری و بری و بری و بری و بری و بری و بریو بری... به خونتون هم نرسی تازه می فهمی که کلاغه توی قصه ها چی میکشه !


* * * * * * * * * * * *


 وقتی بارون میاد همه جا قشنگ میشه, برو زیر بارون شاید فرجی بشه.


* * * * * * * * * * * *


سلام گلم اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه فردا ساعت 9 خدمت برسیم امر خیره........ طرح شاد سازی دختران ترشیده ی دم بخت.


* * * * * * * * * * * *

 
آیا شما با من زیر یک سقف... زیر چتر محبت... زیر سایه مهربانی
...
...
منچ بازی می کنید؟


* * * * * * * * * * * *


یه روز یه رشتیه با یه ترکه با یه قزوینیه با یه ابادانیه با یه اصفهانیه با یه تهرانیه با من تصمیم گرفتیم بذاریمت سر کار!


* * * * * * * * * * * *

 

برای یه نفر پیامک میاد. میگه: آخ جون جوک .... خلاصه میپره گوشیشو برمیداره بعدش می بینه جوک نبوده کلی ضایع می شه! درست مثل تو که الان همین فکر و کردی و ضایع شدی!
 
* * * * * * * * * * * *


چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا.. !


* * * * * * * * * * * *


دختری هستم 20 ساله خوشگل . خوشتیپ باکلاس تحصیل کرده پولدار قصد ازدواج با کسی رو ندارم اینهارو گفتم که دلتون بسوزه


* * * * * * * * * * * *


اگه تو بامن باشی، چراغ خونم باشی...
.
.
.
آنقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی!


* * * * * * * * * * * *


برداشتن قدم های بزرگ در زندگی ... پاره شدن شلوار را در پی دارد !


* * * * * * * * * * * *

رسیدن قیمت نفت ایران به بشکه‌ای ۱۰۰ دلار را به عموم مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان تبریک عرض مینماییم.


* * * * * * * * * * * *


آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت


* * * * * * * * * * * *

 
یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن ... تو رو خدا براشون دعا کن و این اس ام اس رو واسه 10 نفر بفرست تا امشب یه خبر خوب بهت برسه .. لطفاً کوتاهی نکن. یه نفر نفرستاد بچش قورباغه شد!!


 
* * * * * * * * * * * *

 
ازغم نامردمیها بغضها در سینه دارم
شانه هایت را برای خرسواری دوست دارم!


* * * * * * * * * * * *


اگر می بینی اینقدر دوستت دارم... اگر می بینی فدات می شم... اگر می بینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمی کنم...
باور کن اکس خوردی تو توهمی!!؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد