جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس های عاشقانه جدید نوروزی

اس ام اس عاشقانه سال 89 جدید جدید


 

عشق واسه آدم مثل فعل واسه جمله است و تو برای من فعل بودنی ...



تو یک ستاره ای برام توآسمون تاریکم / یه عالمه دوست دارم با این یه قلب کوچیکم...



همه شبها ز خیالت غزل و قصیده گویم / همه حسرتم همین است که تو را فقط ببوسم...



پزشکان اعلام کردند برای جلوگیری از مبتلا شدن به قند خون بالا از قند های طبیعی استفاده کنید

.

.

عسلم مواظب خودت باش.



دنیا را ندهم به تار مویت / شتابان آیم به سویت / تا ببوسم گل رویت



عشق عاشق تمامی نداره / اونقدر دوست دارم که اندازه نداره



برای دیدن تو من ثانیه ها رو میشمارم / میخوام بهت بگم گلم یه عالمه دوست دارم !!



عاشقم عاشق اون چشمای نازت / عاشقم عاشق اون نگاه گرمت

عاشقم عاشق اون حجب و حیات / الهی بمیرم و بشم فدات



سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی...

بی تو نباشم...

بی هم نباشیم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد