جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس جدایی

اس ام اس غمگین جدایی


 

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم...

تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم...

بی تو یک عمر فرصت گریستن دارم...

اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است....

.

.

.

تا نباشد این  جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را...

.

.

.

ای کاش آشنایی ها نبود / یا به دنبالش جدایی ها نبود
کاش مرا با او نکرده بودی آشنا / کاش مرا از او نمی کردی جدا

.

.

.

گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم

چون در نظرم فقط تویی ماییه ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم

.

.

.

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ،چشماتو ببند واون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ،اگه چشمات خیس شد ،بدون داری به خودت دروغ می گی وهنوز دوسش داری...

.

.

.

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد / برکه ی طوفانی ام را حس نکرد

اون که سامان غزل هایم از اوست / بی سروسامانی ها رو حس نکرد...

.

.

.

آنگاه که با دستانت واژه عشق را بر قلبم می نوشتی، به دستانت اعتماد داشتم
ولی سواد فهم تو را نداشتم حال که سواد دارم، به چشمان خودم اعتماد ندارم
هرگز نمی توانم خودم را ببخشم، چون عشق پاکت را خیلی دیر لمس کردم!
مرا ببخش...

.

.

.

کاش میدانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری خواهد شد..

و آخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی می سپارد چه کسی خواهد بود...

.

.

.

پس از مرگم تو ای زیبا نگارم / بیا با جمع یاران بر مزارم

سرت خم کن بزن یک بوسه بر خاک / که در زیر خاک هم چشم انتظارم....

 

 

WWW.BEST-SMS.BLOGSKY.COM  IS THE BEST.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
http://www.vaa.ir چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 http://www.joking.ir

سلام دوست گلم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد