جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس غمگین و عاشقانه و جدید اسفند ۸۸

اس ام اس عاشقانه،غمگین اسفند ماه 88

 


غرق ترانه میشوم از نگاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو...



گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکنم از پنجره سر


اندوه که خورشید شدی تنگ غروب / افسوس که مهتاب شدی وقت سحر...



یادت باشه یادتو به یادم میمونه / یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه ...



مهم این نیست که در
عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی
که به خدا داری شکست نخوری . . .

 


همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .



باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد


یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .



من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون



در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت 

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . . 



من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم


عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم !

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رفیق تنهای شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 http://saadi-nima.blogfa.com

سلام دوست گلم فرزاد جون

عجب وب خوبی داری عزیز خیلی قشنگه مخصوصا منم خیلی خوشم میاد کارت بیست بیسته
این آدرسه وبمه: http://saadi-nima.blogfa.com/
تونستی یه سر بزن خوشحالم میکنی

منو لینک کن : : http://saadi-nima.blogfa.com/
با این متن:

.:: عاشقانه،ترفند،اس ام اس،دانلود،نرم افزار،موبایل ::.

منم تو رو لینک کردم عزیزم [ماچ]
اگه خواستی تو وب من هم همکاری کنی خبرم کن
یادت نره ها یه سر به من بزن
خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد