جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس خفن ۲۰۱۰

اس ام اس جدید و زیبا

 

در سینه دلم گمشده، تهمت به که بندم؟
که غیر از تو در این خانه کسی راه ندارد

.

.

.

گر آسمان بی ستاره شد
مرا خیالی نیست
چون تویی تک ستاره من !

.

.

.

زندگی به من یاد داد چگونه اشک بریزم
ولی یاد نداد چگونه زندگی کنم
پس معلم زندگی کیست؟

.

.

.

می تونی نگاهم نکنی
اما نمی تونی جلوی چشمای منو بگیری
شایدم تو دلت بتونی بگی اصلا دوست ندارم
اما نمی تونی بگی که دوستم نداشته باش
اگرم یه روز همین روزگار بی رحم
کاری کرد که تو از پیش من بری
نمی تونی بگی که دیگه دنبال من نیا
.

.

.

ای که از تازگی زخم دلم تازه تری
ای که از غصه دلتنگی ما بی خبری
مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد
هر شب آهسته زآفاق دلم می گذری !

.

.

.

می دونی عشق کجاش معنی میده؟
اونجاش که هر دو طرف عاشق هیچ کدومشون به هم نرسن...

.

.

.

دوست داشتن دل می خواهد
نه دلیل یا پول...

بی دلیل دوست دارم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد