جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس 2010 از همه نوع !

اس ام اس 2010 از همه نوع !

 



(اس ام اس عاشقانه)

میگن خدا ابر را به گریه در می آورد تا گل ها بخندند
پس اگر بارانی بارید یادت باشد که باید بخندی...

 

 

 

(اس ام اس آموزنده)

زندگی سرار تاس خوب آوردن نیست
تاس بد را خوب بازی کردن است

 

 

 

(اس ام اس آموزنده)

شریف ترین دلها دلی است
که اندیشه ای در باب آزار کسان در آن نباشد !

 

 

 

(اس ام اس غمگین)

عشق من که رنگش نیلی نبود
جواب محبت های من که سیلی نبود!

 

 

 

(اس ام اس عاشقانه)

می دانستی آسمان را قسمت کرده اند:
تکه ای برای برکه
تکه ای برای رود
تکه ای برای دریا
حالا من هم دلم را قسمت کرده ام:
تکه ای برای تو
تکه ای برای تو

تکه ای برای تو

 

 

 

(اس ام اس ضدحال)

تو برای من همیشه یک فرشته بودی
اما هیچ وقت منو دوست نداشتی
و مدام با رقیبانم پرواز می کردی
خدا رو شکر که تازه فهمیدم
تو عزرائیل بودی!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد