جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه 92

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …
.
.
با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !
.
.
از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !
.
.
ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !
.
.
دوست داشتنت برفیست سنگین
میبارد
مینشیند
یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !
.
.
“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …
.
.
نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !
.
.
هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود …
.
.
از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد